selencinaar Kızlar biz haftaya cuma görüşücez hanımefendi ile. 2 hafta oldu görmeyeli her gün görsem hiç gık demeyeceğim🥰 özlüyorum hemencik
Evrimnbe selencinaar bizde bu ay sonu gidicez şuan 13 haftalık olduuk cinsiyetimizi doktor 10+2 de yüzde 70 kız demişti ama net değil demişti bu ay sonu net artık öğrenmiş oluruz 🥰
hatice__1 selencinaar bizde pazartesi gidicez görmeye nasipse inşaallah bir sonraki gidişimde de kucağıma alıp dönerim 😊
Booksandcats selencinaar erkek bekliyoruz biz 😊 evet az kaldı ama geçmiyor gibi geliyor artık günler 🙈
selencinaar Evrimnbe banada 12.haftada söyledi 14′de birdaha sordum haftaya cuma 16 hafta oluyoruz o zaman birdaha sorucam cinsiyeti değişen anneleri çok gördüm 🤭
Smmyyeeeeeee1557 Evrimnbe ben 14 haftalık hamileyim 16 haftalıkken gidicem cinsiyet söylemedi doktorum ikiz bebişlerim
Fatmanur12345 Booksandcats selencinaar Xxxxci Kızlar 6+3 hamileyim çok merak ediyorum cinsiyet ne zaman belli oluyor
sedefyrs1101 Normalde bu hafta gitmem lazımdı ama randevu alıp onay saatinden önce iptal ettiğim için 15 gün randevu alamıyorum malesef 15 gün beklemem gerekiyor okadar saçma ki.
S_ysmn sedefyrs1101 bence de bu sistem çok saçma olmuş. Geçen randevusuz muane oldum. 2 li tarama için randevu vermiyor sonuç
Merve-metin Evrimnbe beni doktorum 2 haftada bir çağırıyor 12 haftalıkken gittim %80 erkek dedi 2 hafta sonra tekrar gidecem 14 haftalık olmuş olacak netleşir diye düşünüyorum ama ultrasonda gösterdi kordonu burada bak buda iki bacak arası net gözüküyor dedi bakalım artık
selencinaar Evrimnbe evet🤭 tabi ayda bir gel diyor ama benim ilk zamanlar çok rahatsızlığım olmuştu kendi isteğim ile 2 haftada bir gidiyorum Allaha şükür şuanlık bi rahatsızlığım yok herşey yolunda ama insan gitmeden edemiyor☺️
Rumeysa_01 selencinaar ben daha çok yeniyim 4+4 günlüğüz Perşembe günü ilk doktor kontrolüne gidecez inşallah 🤲🏻🥰
saranin_anasi Rumeysa_01 bizden 1 hafta kuçuksunuz biz 5+4 haftaliğiz ikinci hamileliyim ben 7 haftada gidicem kalp atişlarini dinlemek icin
Aslaninannesi_ 3 hafta oldu görmeyeli sürekli iyimi diye düşünmekten kafayı yicem haftaya cuma ikili testimiz var görmeye gitcez ♥️
helloandhello selencinaar Aslaninannesi_ bende 15inde gideceğim ikili testimin sonucunu söyleyecek miyom gördü bende bide ona baktıracağım 1 cm di
Zeynoveannesi Aslaninannesi_ bende 26sına aldim randevu 11+5 oluyor o zamana. ikili testte yaparlar heralde.benimde dün kontrolüm vardi gördüm kollari bacaklari tomurcuklanmış artik goruluyordu ultrasonda 🥰
DenizBatus selencinaar 2 hafta sonra randevumuz günler geçmiyor sanki birde cinsiyeti çok merak ediyoruz 16 ci haftada olcaz inşallah söyler heralde sabırsızlıkla bekliyoruz 🥰🙏🏻
cLearQueen Haftada ya da 10 günde bir gidiyorum ama bugün gittim diyelim yarın da gitsem doktor bisey demez anlayışlı o konularda