Aysgll1 İlk doğumumu yaptım normaldi. Şuan 20 haftalık hamileyim doktor arıyorum tekrar gitmeyi düşünmüyorum:) tabiki yardımcı oldu ama doğumdan sonra düşününce pek verim almadığımı farkettim. Mesela ben biranda gece sancım falan olursa çağırırırz demiştim. Gelmiyor. Beni nöbetçi olduğu gün suni sancıyla doğuma aldılar. Hemşireler ebeler çok iyi doğmda ebem çok yardımcı oldu. Zaten ebem doğurttu diyebilirim bebeğin kafası çıktığında doktor geldi aldı dikişimi attı gitti. Doğumdan sonrada 1 kez geldi yanıma. Yani böyle anlatmama da bakmayın etkilenmeyin ilgisiz değil ama tam verim alamadım gibime geliyor