Merhaba hanımlar İstanbul’da oturan arkadaşlar lütfen hastane ve doktor tavsiyesinde bulunur musunuz? Ben İstanbul Esenyurtta bulunan Özel Reyap hastanesine gidiyorum açıkçası doktorumuzdan çok memnunum fakat hastane hakkında pek iyi şeyler duymadım bugün moralim bozuldu yenidoğan hiçbir sıkıntısı olmayan bebekleri sırf devletten para alabilmek için süre uzatıp yoğun bakıma alıyorlarmış hatta milliyette bunun ile ilgili haberde mevcut tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen :(