Kkklelp Benimde 6. Günüm inşallah benimledir bebeğim 🤲🏻 3 gündür adet olucakmış gibi karnım ağrıyor inşallah yerleşme ağrılarıdır🙏🏻
nouro Kkklelp İçini ferah tut ilaçlarını saati saatine kullan beslenmene dikkat et inş güzel haberler alırsın :)
nouro pikacuu_ Merhaba ben 6 günü yaptım hafif silik çıktı 10 günü tekrar yaptım. Hem erken gebelik hem normal gebelik ikisinde çift çizgi çıktı Zaten 14 gün de kanda pozitif verdi 14 günden sonra betam katlayarak attı Artık nasipse pazartesi ultrason randevusu gideceğim :)
pikacuu_ nouro darısı bizlere bekleyenlere inşallah 🥲bende 9.gün yaparım test kan vermeye de giderim inş pozitifi görürüm 🤲🏻🤲🏻
babyiscoming_ pikacuu_ hiç bir belirtim yoktu sadece transferden sonra ilk 3 gün hafif hafif kasıkta batmalar oldu ama ben vücudumu dinlediğim için farketim dinlemesem farketmezdim eminim 🥰 11+3 haftalığız hala belirtim yok❤️
nouro pikacuu_ Göreceksin inş Sadece kendini stresten uzak tut heyecan yapma Beslenmene dikkat et iş yapma istirahat halinde ol benim Dr tabiri ile prenses modunda ol bir süre :) Ve ilaçlarını iğneni hep aynı saate kullanmaya dikkat et
pikacuu_ nouro herşeye dikkat etmeye çalışıyorum iş yapmıyorum zaten 3 gün eşim izin aldı herşeyi o yaptı sağolsun yemek olsun temizlik olsun ben dinlendim bugün eşim olmadığı için artık yavaş yavaş yemek falan yapcam kendimi yormadan 😇
Tubaaslnkzl pikacuu_ aynıyız galiba benim de 5. Gün embriyosu ve 3. Günümdeyim seni çok iyi anlıyorum zaman gerçekten geçmiyor idrar testi yapmamak için zor duruyorum 😞 ama inşallah hayırlı sonuçlar alırız ❤️