pikacuu_ benim asıl test yapmamdaki neden transfer olduğumu unutup bazayi kaldırmaya çalışmiş olmamdi😀😀😂 o kadar günlük hayatıma alismisimki bianlik dalginlikla az daha kaldiriyordum sadece araladım bıraktım😀sonra koşarak test yaptım acaba tutmusmudur zarar verdimmi diye günlük bulaşık makinası doldurma boşaltma falanda yaptığım için kafa beş karıştı😀 ama çok şükür kızım bana tutunmustu bu benim 2. Tüp bebek denememdi bide tutmaz kesin gözüyle bakıyordum ☺️ ama Rabbime şükürler olsun nasip etti🤲🤲darısı isteyen ve en çokta bu yolda çabalayan bütün kadınlara nasip etsin kolaylıkla🤲🤲