Ayseglllllll 32+2 den selamlar, büyük eşyalarımızın hepsi tamam, kıyafetleri neredeyse tamam artık yenidoğan zıbın vs almayacağım kışlık zaten bir şey yok piyasada çok dert etmiyorum sezonda alırım dedim. Olan kıyafetleri yıkayıp kaldırmaya başlayacağım ufak ufak artık🧿🙏🏻