_ozlmm Songul211 merhaba daha ilk gittiğim de söylemişti hesaplayıp ama sezaryen olacağı için bir hafta erken olur oda muhtemelen Eylül sonu olur dedi tam gün vermedi bize de
Ozelmelekannesi36 Ayseglllllll daha ortada bişey yok 3. Çocuk olacağı için fazla herşeye heveslenmıyorum sanırım doğuma odaklandım nasıl olacak nerde olacak saglıkla gelsınler inşallah eksikler bi şekilde hallolur…