Burda bazı yazılanları aklım almıyor. Devlete gitmişsin sana bağırmamis cagirmamis kovmamis diyorlar ya zaten bunu yapamaz ki devlete gidiyor diye bunu yapma hakkını kim verir? Hastane hastanedir tabikide acikliycak su değerlerin düşük şu tahlilleri yaptır dicek, kesen düzgün ya da sıkıntı var ise güzel bir dil ile söyleyip tedaviye başlayacak. Arkadaşlar orda doktor bize sağlık hizmeti vermek için var kimse kimseye muhtaç değil. 50 hasta bakıyorsa ay sonu çok güzel mükafatını alıyor. Ayrıca isterse 50 hasta bakmayabilir belirli kotolari var asagida sira alma birimine soyleyip kapattirabiliyorlar. Kimsenin alnına silah dayayıp doktor ol demiyorlar. Birde şu anlayış var devlete giden iyi muameleyi haketmiyor ama özelde paşa olunuyor… önce şu zihniyeti bi değiştirmek lazım. Ben 3. Bebeğime hamileyim ilk gebeligimde ben hemşireye korkuyorum demiştim devlet hastanesiydi bana korkuyorsan yapmiycaktin dedi? Bak bak cümleye bak sen kimsin benim aile planıma karisabilirsin sana hakaret etme vasfını kim verdi? Doktor geldi usg ile bakıyor filan cinsiyet sordum biz söylemiyoruz dedi? Pardon leylek mi getircek neye göre ben çocuğumun hazirligini yapcam ne demek söylememek! O günden sonra bidaha gitmedim o hastaneye bana şahsıma kimse 3. Sinif muamelesi yapamaz. Lütfen böyle durumlarda cimere başvurun. İnsan gibi yaşamak herkesin hakkı. Doktorlar başımızın tacı ama böyle yapanlarada ben hakkımı helal etmiyorum direk şikayet nokta.