Aslikk Hiç sorma ya en son devlete gittim, memnun kaldığım doktorum vardı o gün işi varmış gelememiş, ya da ameliyattaydı bilmiyorum başka bir doktora sıra aldım, içeri girdim bir tane kadına bakıyordu bende sandalyeye oturdum, muayenesi bitti sıra bana geldi yat dedi yattım, sekreterle muhabbet ediyor 18 haftalık kız dedi 1 dakika bile bakmadı tamam dedi. Ne ultrason verdi ne de bana gösterdi, bir de hami karın siliyoruz ya peçeteyle, resmen ayak ucuna koymuşlar onunla silmek zorunda kaldım, bir de diyor ki ayın 20’sinde tekrar gel, heeee bekle ben sana rüyanda gelirim anca 😄 yemin ederim ki çoğunluk öyle, hiç demiyor da detaylı ultrason olacaksın sana yeşil alan açayım, dedim artık devlete gitmek yok, özel deki doktor bana radyolojiden randevu al derken, devletteki doktor hiç bir şey demiyorum bana, nasıl iş yapıyorlar anlamadım ki. 🙄😏