Aslikk Dün bende aciline gittim berbattt ilk defa alttan muayene oldm 4 hemşire birden geliyor perde aralıklı bide tam kapatmadılar ben rica ettim 2 tane birden muayene etti (hiç alttan muayene olmadığım için nasıl oluyor fln bilmiyordum bide baya utangacm) neyse sonra tansiyon yerindeki hemşire ayrı bir tip ultrasonda bakan doktor biraz sıcak kanlydi o da dediğin gibi bilgi vermiyordu aç bilmem BP mi ne diyordu ben ne bilm bunlar nedir🤦🏻♀️Devlet tam bir rezalet yani tabi iyi olanlar da var. Mesela Mardin’de hastaneye gittik devlete oradaki doktor çok ilgiliydi parmaklarına kadar gösterdi ama ultrason footsu vermiyorlar.