Ben de devlet hastanesinde ebeyim, geçenlerde sıra aldım muayene oldum, 127. sıradaydım. Doktoru normalde tanırım, çok ilgili, her şeyi açıklar, kibardır, soruları cevaplar. Personel olmama rağmen, arkamda da bekleyen çok olmamasına rağmen benim de yatmamla kalkmam 2-3 dk sürdü, kağıt olmadığı için ultrason fotoğrafı alamadım. 127. sıra ve benden sonra da 10 kişi vardı ortalama, sabah 8 den akşam 4 e kadar çalışan doktor hiç bir şey yiyip içmese öğle arasına filan çıkmasa dahi kişi başı ortalama 5 dk ayırabiliyor. Ki sadece bu hastalara ultrason bakmakla kalmıyor sonuçlarına da bakıyor o da zaman istiyor. Bazı doktorların aşırı ilgisiz ve kaba olduğunu ben de gördüm ama bazı ilgisizlik olarak gördüğümüz şeyler zamansızlık aslında 😊