Alseli bnde devlete gıdıyordum ılklerde gayette ılgılıydı doktorum herseyı tek tek anlatır her kontrolde ultrason resmı verır guler yuzlu sevımlı bırısıydı ancak dogumu orda dusunmedıgım ıcın sehır hastanesıne gectım burda da ılgı alaka cok guzel memnunum her devletın doktoru bır segıl . Ilk basta kendı gıttıgım doktora randevu bulamadıgım ıcın yan odadakı doktora alıyordum ve ne ultrason resmı ne bısey sonuc gostermeye bıle saatlerce sırada bekletıyordu sonra degıstırdım baktım ılgı yok kendı doktoruma gectım bnm doktorum ıslem bıttıkten sonra kalk demezdı kolunu uzatır bana tutun derdı ve kaldırırdı hıcbır yerde gormedım bn bıyle ılgıyı herseyı a dan z ye anlatır kafamda soru ısaretı olmaz randevu saatınden önce bıle gıtsem kımse yoksa dırek benı alırdı ama hastane sartlarından dolayı bırakmak zorunda kaldım ☺️