Rumuz36 benimde şubatın ilk haftası gibi ama bakalım 40 hafta bekleyecek mi şu an her günüm farklı bir gün iyi bir gün kötü bakalım doğumum kışa denk geliyor diye seviniyorum ilk gebeliğim yaza denk gelmişti sıcaklarda çok zorlanmıştım 2. Gebeliğim 2 yaşında bir tane oğlum var 25 yaşındayım 3 senelik evliyim 😂❤️