Selam kızlar 9+1 bende mart başı gıbı gözüküyor balık olacak sanırım benim gıbı eğer tarıhlerde farklılık olmazsa balık olmasaydı ıyıydı demıyor degılım ☺️ kızlar mıde bulantım pek yok benı rahatsız edecek kadar ama aşırı ıstahsızım ya zorla yemeye çalışıyorum acıkmak yemek ıstıyorum ılk çocuğumda kuru bulantıdan geberıyordum bu gene bulantı konusunda rahatım umarım sıddetlenmez 😏