Nznks Zuuhl kuzum hiç öyle şeyleri düşünme her hamilelik kendine özgü ve gidişatı farklıdır zamanı gelince sağ sağlam kucağına alırsın inşallah 🙏
Zuuhl Cinsiyeti benim doktor 12.haftada göremedi haftaya tekrar bakacak . Sizlerden cinsiyeti belli olan var mı acaba ?
Gizem1992 Zuuhl bana 14 üncü haftada bakacağım dedi ayy 4 hafta var çok merak edıyorm oğlum var bu seferde kız geçiyor içimden ama bıçak makas yaptılar kafama tuz dökmüşler onda hep erkek cıktı inanmıyorum ama eskiler tutuyor diyor 😊
eliffff34 Rumuz36 nasipse 10 Şubat gözüküyor 🥰 hamileliğimi çok rahat geçiriyorum hiçbir sıkıntım yok şükürler olsun
Nart Rumuz36 hiç iştahim yok hiç yemesem bile aklima bile gitmez zorla yiyorum 10+6 haftalığım doğum tarihim 01.03 inşallah sağlıkla ilerler 🙏🙏
19Merve-nur Nart bende 6 kilo verdim.. bugün tam 11 haftalığım 3 Mart gözüküyor balık olacak bebisler bende balığım biraz üzülüyorum ama sağlıkla gelsinler insallah…
Larraa Rumuz36 Mart ortası annesi olacağım nasip olursa inşallah. Şimdilik bulantılı ve iştahsız gidiyor. En kısa zamanda geçmesini eski iştahım ve enerjimin geri gelmesini umuyorum 🥰
Rumuz36 Larraa inşallah kendinizi kötü hissetmeyin hepimiz aynıyız Allah kolaylık versin sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲
Hlyhlybtr Rumuz36 10 haftaligiz . Bulantı kusma bitmiyor. Ya bn açlıktan susuzluktan olucem. Bugün yataktan çıkamadım. Geçsin şu günler artık 😓
Rumuz36 Hlyhlybtr Geçer merak etmeyin bugünlerin tadı da ayrı güzel miniklerimiz için değer yaa Sağlıkla kucağınıza alın 🤰 amin 🤗🤲
19Merve-nur Hlyhlybtr 11. Haftaya girdim bugün 6 kilo vermişim gerçekten çok zorlanıyorum… Yoruldu vücudum..