Nznks Rumuz36 şubatın ilk haftası olucak benimki nasip olursa şuanlık iyi gidiyor daha kontrole haftaya çarşamba gideceğim tam 1 ay oluyor gitmeyeli bakalım ne diyecek sen kaç haftalıksın
Gizem1992 Rumuz36 bende varım🤗 mart başı görünüyor doğumum 🙂 ikili test için az kaldı onu yaptırcakmısınız ??
eliffff34 Rumuz36 nasipse 10 Şubat gözüküyor 🥰 hamileliğimi çok rahat geçiriyorum hiçbir sıkıntım yok şükürler olsun
Nart Rumuz36 hiç iştahim yok hiç yemesem bile aklima bile gitmez zorla yiyorum 10+6 haftalığım doğum tarihim 01.03 inşallah sağlıkla ilerler 🙏🙏
Nznks Rumuz36 canım bende 11+5 gittiğimde hafta bir yorum yapar bence kesin birşey diyemezde tahminde bulunur diye düşünüyorum
Pnr_02 Merhaba bende Mart başı sanrm kont için gün geçmiyor 8 +4 um rabbim kucaklarimiza almayı nasip etsin yaa
Rumuz36 Gizem1992 büyük ihtimal yaptıracağım benim en büyük tereddütum şeker yüklemesi inşallah hiçbirimizde çıkmaz gerek kalmaz 🤲
Merverellaaa Rumuz36 ben 9+2 deyim sürekli acıkma hissi yaşıyorum . Geceleri mide kazınmasından uyuyamıyorum. Mecburen sade tost falan birşeyle midemi bastırıp öyle yatıyorum. Kilo almaktan da çok korkuyorum
Nznks Rumuz36 önceliğimiz her anne baba gibi sağlıklı olması tabi amaaaa ben bir kızçe için deliriyorum 🤣♥️
DryStr Benimde şubat 13 gösteriyor takvim ama sezaryen olacağım için erkende olabilir 😊 @Nznks bana 12. Haftada cinsiyeti söylemişti dr erkek bebeler gösteriyor kendini🌸
Zuuhl Benim de 16 Şubat gözüküyor ama ilk çocuğumda 1 ay erken doğum yapmıştım bunu bilemiyorum inşallah zamanında gelir minik kuzu 🥰
Nznks Zuuhl kuzum hiç öyle şeyleri düşünme her hamilelik kendine özgü ve gidişatı farklıdır zamanı gelince sağ sağlam kucağına alırsın inşallah 🙏