Nilnil3535 Pembesu ben de sizin gibi düşünüyorum başka bir seçeneğim olsa hemen değiştirmek isterim mesleğimi çok yıprandım 🥲🙏
Nilnil3535 Pembesu amin hepimizin çok zor bir meslek ben 5. Haftadayım daha çok yeni ancak ikinci gebeliğim ilkinde kalbi durmuştu 🥲
Nilnil3535 Gerbuce başınız sağ olsun 🥲🙏 ben de bundan önceki bebeğimi kaybettim şimdi çok yeni hamileyim 5. Hafta
Gerbuce Nilnil3535 ilk gebeliğiniz kaçıncı haftada sonlanmıştı Allah razı olsun bir dahaki gebelikte doktor raporla doğuma kadar gidicez diyor
Nilnil3535 Gerbuce 9. Haftadaydım bir sorunum yoktu ancak kalbi durmuştu kontrolde öğrendik inşallah sizde bir daha ki gebeliğinizde sağlıkla kucağınıza alırsınız ben de dahil herkes 🙏🙏 kesinlikle alın öyle hamileliğini geçiren arkadaşlarım var öncelik sizin sağlığınız
1907sed Avukatım kendi hukuk büromuz var eşimde avukat çok stresli bir iş olabildiğince sakin kalmaya çalışıyorum sürekli büroya gidiyorum kendimi kötü hissetmediğim zamanlar evden çalışıyorum ama sürekli çalışıyorum🫠🫠
Gizem9688 tiniminianne ozel egitimde cocuk fizyoterapistiyim. Maddi olarak tatmin etmiyor diyişinize sonuna kadar katiliyorum. Çözümüm yok. En iyisi ozel calismak. Oyle yapcam doğumdan sonra
Lavin___ Geg65 ben de hocam siz tecrübelisinizdir lise ortaokul ilkokul hangisini tercih etmeliyim şu an lisedeyim ekimden itibaren izne ayrılıcam sonrasında ortaokula geçmeyi düşünüyordum ama çok tavsiye etmiyor meslektaşlarım yerimden oynamayım mı sizce😅
Svlyk nur-can621 Adalet mezunuyum ama hiç bu alanda çalışmadım. Üretim planlama/ Ürün yönetim uzmanı olarak çalıştım ozel firmalarda. Kızım 2 yaşında bir süre daha evdeyiz ama bu süreçte evde de boş duramadım açıktan çocuk gelişimi okudum belki farklı bir pozisyonda çalışırım diye 🤗
Geg65 Lavin___ hocam ben hep lisede calistim suanda da cok kalabalik (en az 40 mevcutlu siniflar) bir okulda calismama ragmen ben sahsen ortaokul veya ilkokul hic dusunmedim ama bu sizin karakterinizle alakali ben o yas grubu cocuklarla cok anlasip mutlu olabilecegime inanmiyorum 😊😊
-sonbhr0 Avukatım şu anlık işlerimizle daha çöm eşim ilgileniyor ofis açma düşüncemiz var o zamana kadar da bebiş biraz büyür ve ofise bizimle eşlik eder diye umuyorum🤍
Lara_07 nur-can621 yüzü gözükmeyen influencer ım;)) instagramda sacyapimvideolari dekor_perim gibi 6 hesabım var 8 yıldır bu işle ilgileniyorum. Gıda okudum daha önce kalite müdürüydüm