busraburakefe Milli eğitim müdürlüğünde memurum aynı zamanda diyetisyenim ve yakında çocuk gelişimci olacağım okulum bitince inşallah :) sevdiğim mesleği yapıyorum diyebilirim ama daha güzelleri için de azimliyim
Pembesu Polis memuruyum 👮 çocukluk hayalim olan bir meslekti çok severek girdim ama sanırım artık sevmiyorum 🥺 başka seçenekler düşünüyorum çoğu zaman 🌸
Nilnil3535 Pembesu ben de sizin gibi düşünüyorum başka bir seçeneğim olsa hemen değiştirmek isterim mesleğimi çok yıprandım 🥲🙏
Meriikoo nur-can621 ben avukatım kıslar, serbest çalıştığım için arada yatış arada çalış :) hamiş olmak yaradı ama işler bizde beklemiyor maalesef
Nazgrr ilaydaysaa İnsanlarla uğraşmak çok zor gerçekten ama kutsal bir mesleğiniz var hepinize saygı duyuyorum iyi ki varsınız ❤️👩🏻⚕️
4oglanannesi nur-can621 bende kuran kursu ogreticisiyim canim 18 yıllık.meslegimi hala ilk günkü heyecanıyla yapıyorum çok şükür.kisin bayanlar yazın cocuklarla biliyorsunuzdur bizim programı.. 2.hamileligimde ucretisiz izne ayrıldım bikac ay evde durabildim geri döndüm insan çok özlüyor o ortamı.. bakalim bu doğumumda da 1 yil ayrılmayı düşünüyorum ama nasip.
nur-can621 4oglanannesi ne güzel maşallah ataması çok çok zor artık dhbt o kadar zor alım yapmamak için herşeyi yapıyorlar
Ogretmenanne__ nur-can621 din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeniyim mesleğimi gerçekten seviyorum ama bazen çocuklar zorluyorlar ama olsundu yine de mesleğimi severek yapıyorum
destina11 Mühendisim, bir makina fabrikasında çalışıyorum, satış tarafında. Meslekte 10 yılı tamamladım ve işimi çok seviyorum 🍀
4oglanannesi nur-can621 aynen atama şuan için yok malesef.yaz icin talep çok ama kış için talep fazla olmuyor biz bile öğrenci bulmakta zorlanıyoruz kimse uykusundan feragat edip gelmek istemiyor oyuzden atama çok yapmıyorlar.benimde bekleyen arkadaşlarımız ve kardeşim var ama maleswf.