ykaya18 Finans şefi olarak çalışıyordum, eşim firma kurdu, 10 yıllık iş yerimden ayrıldım, şimdi kendi firmamızda mali işler yöneticisi olarak çalışıyorum. Hamileliğim istirahatli geçtiği için home office modundayım 🤦🏼♀️🥰
Prmftm Paramediğim, bazen nöbetlerden ve sistemden dolayı çok yıprandığımı hissediyorum ama altın bileziğim sonuçta bu yüzden mesleğimi seviyorum 😍
Nurhayatkc Prmftm bende paramedik mezunuyum aynı zaman da yaşlı bakım mezunuyum tıbbi sekreterlik de okuyorum oda cepte olsun istedim bu sene de sınava hazırlanıyorum eş zamanda hamilelik ama çok şükür yormuyor beni hangi bölümü önerirsin bunlar arasında işin içine girince değişiyor çünkü sen önerir misin paramedik bölümünü
Zeynoveannesi Prmftm bende paramediğim ama atanamayanlardan🤣 evlenene kadar (6 yil) özel hast. Hemşirelik yaptim.evlendikten sonra mecburi cikmak zorunda kaldim simdide oglumu buyutuyorum 3.5 yasinda.bitane daha bebis geliyor onlar okula gidince sirf pirimimi doldurmak icin calisirim heralde gene özellerde diye dusunuyorum.yani her halukarda bi altin bilezigimiz var kolumuzda istedigim an girip calisabilecegim 🫰 şükür ne diyim 😅
Sunshine__ Tuzlimon1 Banada bilgi verebilir misin çalışma saatleri nasıl memnun musun bende olmayı çok istiyorum yardımcı olur musun?
twinsmom__ nur-can621 öğretmenim Eşimin tayini nedeniyle meb’den istifa ettim Bi süre özel bi anaokulunda çalıştım tüp bebek tedavisi için ayrıldım sanırım bebeklerim için bi kaç yıl daha evde olucam
twinsmom__ Gul-5757 ben de hamile kalınca dedim ki keşkeeeğğ ebe olsaymışım en azından şuan kendime faydam olurdu😅 Çok güzel bi mesleğiniz var
nur-can621 twinsmom__ teşekkür ederim çok seviyorum işimi ama uzun yıllardır ara verdim gönüllü olarak ders veriyorum arada çocuk ve kadınlara bazen de sohbet
Berivanugur nouro baytar bulmuşken sormak istiyorum. Sultan papağanım var tırnakları uzadı. Kessem mi dokunmasam mı bilemedim 😃
nouro Berivanugur Eğer sağlıklı bir şekilde kesebiliyor iseniz kesin :) çünkü tırnakların düzenli kesilmesi lazım. Damarlara gelmeden keserseniz kanamaz. Eğer kesemezseniz vet götürün diyeceğim de pek uğraşmıyorlar :))
Berivanugur Orman endüstri mühendisi, iş güvenliği uzmanıyım bi kaç aydır çalışmıyorum. Bir süre daha çalışamayacağım. Bebeğim sağlıkla gelsin de çalışmasam da olur
Berivanugur nouro teşekkür ederim. zarar vermekten korkuyorum açıkçası. Uzamasının bir zararı olmayacaksa dokunmayacahim
Gg5348 nur-can621 fizyoterapistim mesleğimi çok seviyorum ara verdim ama çocuktan sonra kendi yerimi açmak istiyorum inşallah 🙏🏻
Duygudrl Antrenörüm hamile kalınca ayrıldım çalıştığım salondan. Bebeğim 1 yaşına gelince yine devam etmeyi düşünüyorum
nouro Berivanugur Çok fazla uzatmayın yani tırnaklar içine dönmeden kesin aksi takdirde enfekte olabilir bence kesebilirsiniz:)
Mrvmrvmlh nur-can621 bende zerre kadar sevmiyorum mesleğimi aşırı stresli bi sektör göründüğü gibi değil kesinlikle
Lara_ nur-can621 ilahiyat öğrencisiyim. :) . , hamilelik de araya girince ara verdim, artık bebişten sonra devam edeceğiz. 🫶🏻
ilaydaysaa senaall Ben de hemşireyim başlarken çok iyiydim ama gün geçtikçe yapılacak meslek olmadığını düşünüyorum.karşılığını alamadığımız için
Nazgrr ilaydaysaa İnsanlarla uğraşmak çok zor gerçekten ama kutsal bir mesleğiniz var hepinize saygı duyuyorum iyi ki varsınız ❤️👩🏻⚕️