Cerenemir6734 Hemşireyim ama hiç bana göre bir meslek olmadığını anladım şu anda yapmıyorum son doğurma evresindeyim zaten ☺️
Mrvmrvmlh Bankacıyım bi süre çalıştım şimdi evdeyim doğumdan sonra biraz bebeğim toparlansın tekrar düşünüyorum başlamayı
ErvaOzdogan Organizasyoncuyuumm 🧡😘 İsteme Söz nişan nikah doğum günü hastane odası vs özel gün Etkinlik Organizatörüyüm 🥰
Meltemm21 nur-can621 halkla ilişkiler mezunuyum medya şirketinde müşteri ilişkileri uzmanı olarak çalışıyordum işimi de çok seviyorum ama hamileliğimin başında düşük riskim olduğu için işten çıktım doğumdan belli bir süre sonra işime geri dönmeyi çok istiyorum
mhrmom Hem çalış hem evle hem çocukla ilgilen olacak iş değil valla🤦🥴 Allah hepinizin yardımcısı olsun✨ evlendikten sonra bitiyor bence o çalışma düzeni, eski rahatlık haksız mıyım hanımlar? Bir kadın evlendi mi çalışma hayatı da bitmeli bana göre
Einan nur-can621 maliye bölümünü bitirdim. Ama muhasebe ciyim calistigim yerden evlendikten 1 yil sonra küçülmeye gittiklerinden dolayi isten çıkarıldim😊. Daha da çalışmadım. Muhasebe cok sevdigim bir meslek degil çünkü..Muhasebe cok stresli ve ben stresli ortamlara gelemiyorum. Ben pasta tatli yapmayi cok seviyorum ve yetenegimde var kurslara gidip egtimler aldim. Evden yapiyordum satiyordum .ama oda durdu hayat pahalilasinca pasta maliyetleride firladigindan oda kaldi oyle. Ama yaparsam yapacagim tek is severek yapacagim bir is devam ederim burdan. Şimdilik hamileligin tadini cikariyorum😄😁
Denizlerkadar nur-can621 Ben de Jandarmayım 👩✈️ mesleğimi sevip sevmeme konusu ise artık çok tartışmalı 😪
Lavin___ Cosimaniehaus ben de İngilizce öğretmeniyim😊 hocam lisedeyim ben de ama doğum iznimden sonra ilkokul veya ortaokula geçmeyi düşünüyordum niye öyle dediniz vaz mı geçeyim😅
Cosimaniehaus Lavin___ hocam benim olduğum ilkokul kalabalık yani bir de ilçenin en iyi ilkokulu ama benim karakterime uygun değil pek sanırım. Evrak işi veliyle muhatap olma falan yok o yönlerden rahat. Ama ben sevemedim pek:) Lisede en azından iletişim kurabiliyoruz gençlerle ama ilkokul çocuguna laf anlatmak çok zor kalabalık olunca:))
Cosimaniehaus Lavin___ bir de mesela lisede sessiz durunca sınıf susuyor. Ama ilkokulda bogazı patlıyor insanın 😅
Nerminumay Özel sektörde kalite uzmanıyım bebişi öğrendiğim gibi istifa ettim hamile hamile özel sektör çekilmez hemde kalite gibi üretim ile sürekli çatışan bir bölüm asla 😅
GrkmDmn nur-can621 Matematik öğretmeniyim 10 yıldır büyük bir aşkla hala aynı hevesle çok severek yapıyorum 😍🙏🏻 Her ne kadar gün gün itibarımızı yitirsek de aydınlık gelecek ellerimizde şekillenecek ❤️🥳
Gul-5757 Ebeyim😌doğum yaptıktan sonra ne güzel bir mesleğim varmış dedim o an bana yardım eden canım ebelerim olan arkadaşlarıma minnettarım ne zaman aklıma gelse dua edeceğim 🥲bazen doğumunu yaptırdığım hastalar da bana böyle söyledi meğer ne kadar kıymetliymiş❤️
twinsmom__ Gul-5757 ben de hamile kalınca dedim ki keşkeeeğğ ebe olsaymışım en azından şuan kendime faydam olurdu😅 Çok güzel bi mesleğiniz var
Fasulyelendikk nur-can621 Gıda teknikeriyim ama kendi mesleğimi hiç yapmayıp a101 gibi rezil bi sektörde müdürlük yaptım Allah kimseyi a101 de calısmaya muhtac bırakmasın 😂 doğum iznindeyim iznim bitsin direk istifamı vericem zaten kanımı emdiler
kumsal__ Fasulyelendikk siz markette çalışan biri olarak tavsiye edermisiniz ektim şok markette 1 haftada müdür yardimcisi oldu ama bana omgire ameleden farklı yok ama çevrem sende gir diyip duruyo umarım beklediğim cevabı verirsin 😅🤣çünkü cevabı en azından eşime gostermek istiyorum 😅😅
biranne__ nur-can621 özel güvenlik bnde güzel iş bulursam severek yapıyorum evet hamile kalınca çıkarıldım değişik bir işletmeydi belki çocuk biraz büyüyünce düşünürüm tekrar
Sedadvc nur-can621 Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeniyim. Severek yapardım eskiden. Öğretmenliğin değerli olduğu zamanlarda. Şimdi evdeyim. Doğumdan sonra döner miyim bilmiyorum.