Babymom07 Tugbacim34 37+2 deyim nefes darlığı kalp çarpıntısı oluyor bende de bir de baldırım ağrıyor doğsa da rahatlasak 🙃
fidanylcn Cemre44 bana da iki hafta geride gözüküyor ama genetikten dolayıdır dedi eşimde bende zayıf ve kısayız
Cemre44 fidanylcn kaç haftalıksınız ve kaç kilo şu an. Sağlıklı olsun kiloya takılmıyorum ama her seferinde bunun gerilimini yaşıyoruz
Tugbacim34 @Hfz_43 kız deli misin uyusana . Bak biz kendimizi ordan oraya atıyoruz hacı yatmaz gibi olduk 🤣
Tugbacim34 @Babymom07 Sorma bacım sorma son haftalar daha zor geçiyormuş sıcaklarda doğsa da hem çocuk hem biz rahatlasak
Babymom07 Tugbacim34 aynen ya cidden en zor son 1.5 aymış şimdiye kadar çok rahatmışım 🥲 neyse az kaldı sabır diyelim
Mervecemiray Tugbacim34 ahaha 36 . Haftadan bildiriyorum gelmeyinnn der gibi 😅😅 şaka maka hakikaten iyice zorlanmaya başladım +3 ayın 21 ine gün verdi bana bugün doktor
sispsmnr Tugbacim34 bende 36+5 haftalık hamileyim bebek sürekli toplanıp aşağıdan baskı yapıyor ve çok hareketli sizde de öyle mii neden acaba yalancı sancı mı bilemedimm
Adsizbiri 36+2yim 2.600 olmuşuz pazartesi günü gün alicam Çarşamba doğum sanırım bakalım kaç kilo dogucak
Ozcan_7 Adsizbiri Bende 36+2 deyim bugün doktora gittim banada çarşamba gününe gun verecek gibi en son salı kontrol eder çarşamba doğum olur gibi dedi. Benim bebeğim de 2 hafta geriden geliyor 🥹
sispsmnr Tugbacim34 geçen hafta ntsye girmiştim o zaman böyle değildiii. Doktorum bu hafta gelmemi söylemişti randevu bulamadım salı günü gidicem ayy heyecanlandım 🥹 sizin sancınız çıkmış mıydı böyle durumda