@sispsmnr benim doktorum gğn verme taraftarı değil, öncesinde gelse almayacak mıyız diyor 🤣🙏 ama ay sonu kesin 38i dolduruyorum. O zamana kadar sıkıntı olmazsa ay sonu 28i gibi kesin alınacak ki alınsın ne çocuk rahat içerde ne de ben. Her doğum zordur emin ol korkma stres yapmadan anın tadını çıkar, ne olursa olsun bebişlerimize kavuşacağız sonunda ☺️