Basak amniyosentez yaparız istersen ama ben herşeyini normal gördüm dedi doktor. Zaten amniyosentezde tedavi sunmuyo sadece teşhis koyuyo dedi eğer gebeliği sonlandırmak gibi bi niyetiniz yoksa bence ona da gerek yok dedi , bende zaten asla öyle bişey düşünmüyorum o yüzden istemedim. Çok şükür rahatladı içim, bide bugün ilk defa net olarak oğlumun hareketini hissettim sabah 🥲 şuan iyiyim düne göre baya, bundan sonrası Allahın takdiri 🙏🏻