acelya01 yaş olunca risk artıyo, insanı da boşu boşuna korkutuyolar ya . İnşallah temiz çıkar sonucunuz , insan ne düşüneceğini ne yapacağını bilmiyo. Dün tüm gün down sendromlu olsa bana bişey olsa kim bakacak ona diye ağladım saatlerce, Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin , zor ama stres yapmamaya çalışın