Ebbruc Pamuk biliyorum canım, benimde öncekinde istemedi doktor ama heralde şikayet olayı olunca doktorlar artık riske atmayıp yapıyor da keşke yapmasaydı burnumdan geldi bugün resmen. Yarın perinatoloğa gidicem zaten inşallah sıkıntı görmez
Ebbruc sacmalamakizim inşallah öyledir canım, dua et olur mu ❤️ bugün içtiğim bi damla sudan keyif alamadım
Ebbruc Tuba4124 fetal dna da kan alınıyo bildiğim kadarıyla sadece anne ve bebeğin kanı ayrıştırılıyo. Yaşınız kaç ? Perinatologla görüştünüz mü
Pamuk Ebbruc Doktorum 4lü yapanların %80inde risk çıkıyor koşa koşa bana geliyorlar ve hicbisey cikmiyor diyordu.Sizdede çıkmayacak inşallah.
Ebbruc Tuba4124 imkanınız varsa fetal dna yaptırın, anladığım kadarıyla 4lü tarama da net sonuç vermiyo
Tuba4124 Ebbruc böyle soru işaretiyle zaten gün geçiremiyorum içim içimi yiyor yaptırmam ama bebeğim normalde ultrasonda falan gayet sağlıklı
Ebbruc Pamuk kuzenime de aynı şeyi söylemişlerdi onunda temiz çıktı ama işte insan kendini düşünmekten alıkoyamıyo, sağlıkla kucağıma alırım inşallah
Ayseglllllll Ebbruc canım benim bence içini ferah tut 4 lü tarama ve 3 lü taramanın çok yanlış sonuç verdiği oluyormuş çoğu kişi bu durumdan şikayetçi içini rahat tut bence bebişte strese girmesin ❤️2 li yaptırdıysan temiz çıktıysa sıkıntı yok diyor çoğu doktor..
Ebbruc Ayseglllllll çok teşekkür ederim, evet herkes öyle söylüyo ama işte analık kendimi engelleyemiyorum 🥲 bi anda gözyaşlarım dökülüyo ama inşallah yarın perinatologtan güzel şeyler duycam inanıyorum ❤️ 2li sonucum temiz çıkmıştı
EksiErik Ebbruc fetal dna kromozom eksikleri tespit ediliyor. Ben sizin iciniz rahat etmesi icin direk onerirdim aslinda 9 ay asla gecmez çünkü..
Ebbruc EksiErik doktorumla görüşeyim de yarın artık ne önerirse onu uygulicam zaten ama herkes 4lünün sonucu yanıltır diyo o yüzden biraz daha rahatladım
EksiErik Ebbruc Bu arada bende Ebe’yim ve genelde 2li 4 lu test yanilma payi oluyor gercekten. Onun icin ben direk fetal dna yaptirdim icinizi ferah tutmanizi dilerim. Umarim guzel sonuclanir.. sevgiler