Ebbruc 3′lü testim riskli çıkmıştı, detaylı ultrasonda herşeyi iyi çıktı canım, bu tarz testler yüksek oranda doğru sonuç vermez, sadece ihtimal oranını çkartır, 2. ye bebeyim hiç test yaptırmadım boşuna üzülmeyim diye, sadece detaylı ultrasona giricem, bu tarz testler çoğunlukla yanıltabiliyor çünkü.