Busra-0760 ben de bir ara kelle için post açmıştım birisi çok güzel yorum yaptı. Oturup kilolarca yemeyeceğine göre bir iki tadım bişey olmaz demişti. O gün bugündür umursamıyorum canım mı çekti bir tıkım atıyorum nefsim sönüyor. Geçen midyecinin önüne durdum iki tane yedim. Noodle canım istemişti yedim. Hergün yersek sağlıksız vitaminsiz ya da temiz mi pis mi bozuk mu bilmezsek yediğimiz şeyler sıkıntı bence. Dürüm olarak yemeğin tabakta sıkım olarak alın bir iki tane yersiniz.