Larraa SenHepMercimekOlarakKalacaksin 8+3 bulantım çok ama 2-3 defa kustum sadece öyle bir durum yaşamadım. Çok şiddetli kusuyorsanız bebeğinde yaptığı baskıyla yaşıyor olabilirsiniz. İş yerinde ise tedbir amaçlı yanınızda yedek çamaşır ve pantolon, etek vs götürün derim ne olur ne olmaz 🥰
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Larraa benim de o haftalarda bulantim coktu ama pek kusmuyordum. 10. Haftadan sonra kusmalarim da artti. İnsallah yasamazsiniz tabi. İlk gebeligimde hic midem bile bulanmamisti. Ama bu sefer yasamadigim ne varsa yaşıyorum 😂
Sukrcy Benimde 3. Gebeliğin diğerlerinde yoktu bunda olmaya başlamıştı kusunca kaçırıyordum 18. Haftada kusmam bitince oda geçti çok şükür
Larraa SenHepMercimekOlarakKalacaksin Ay inşallah ya. Bulantılar bile o kadar zorluyorki. Sizinkide inşallah geçer en kısa zamanda.☺️🌸
Mlsaa99 SenHepMercimekOlarakKalacaksin senin haftalarinda da oyleydim minicik kaçıyordu ama suan kusarken tuvalete oturmam sart elimde posetle 😁 adama da anlatinca guluyor can taşıyoruz olabilecek seyler kız takilma fazla
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Mlsaa99 dogru dedin tamam takilmiyorum zaten rahatladim tek basima olmadigimi gorunce🙈😂
143i53 Kusarken zorlanıyorsun diye kaçırıyordun son haftalarda bebek baski yapar öksürük hapsurunca idrara sıkışıkken kacirirsin simdi kucuk ogurmekten oluyordum yinede iste olursa diye pet yaninda bulundur
Feykuz SenHepMercimekOlarakKalacaksin kız sen iyisin kusarken ben hapşuruken kaçırıyorum 🤣 Dua ediyorum ki dışarda AVM de falan gezerken hapşırmayayim kimseye de inandiramam resil olurum 🤣🤣🤣🤦
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Feykuz ay o da kotu insanin nerde ne zaman hapsuracagi belli mi😂 bazen isyerinde art arda 2-3 kez hapsuruyorum. Allahtan hapsururken altima kacirmiyormusum🙈 tabi sonraki haftalarda bu da olabilir🤣
Feykuz SenHepMercimekOlarakKalacaksin evet malesef boyle değişik şeylerde var 🤣🤣😂 hamileligin bize kattığı 🤣😂
SenHepMercimekOlarakKalacaksin BeyzaGnes12 hahaha ya ilk hamileligimde hic isememistim bu seferki alttan ustten gidiyor🤣🤣
Demedo Ya bir kaç ay önceki hallerim geldi gözümün önüne ben de öyleydim işeme var kusma var tam karma 🥹🤣 geçiyor o günler de, öğürme refleksi artık nasıl zorluyorsak aşağıyı kontrol etme gücümü kalmıyor 🙂↔️
Gamzebz 😂😂😂😂 Ya kızlar çok güldüm valla ya herkes ne kadar mutlu işemeli kusmalı gülmeli mutlu Bi post olmuş 😂😂😂
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Gamzebz hahaha ben de guldum valla tek basima isemedigimi bilmek de iyi geldi😂😂
2bebekanne SenHepMercimekOlarakKalacaksin normal canım çok normal kustukca bende hep kaçırıyorum çok zor aslında o durum dışarı falan çıkınca ödüm kopuyor kusarsam diye o yüzden genelde hep evdeyim dışarı çıkamıyorum
SenHepMercimekOlarakKalacaksin 2bebekanne disarda kusarsam da altima isersem korkusuna sahip olacagim hic aklima gelmezdi😂
Eylem_96 SenHepMercimekOlarakKalacaksin Benim de başıma bir kere gelmişti. Basınçlı kusarken bir de comeldigim için altıma kaçırmışım
Serife3304 SenHepMercimekOlarakKalacaksin ben de sizin gibiydim 14.haftaya kadar kustum kusarken alttan gidiyordu telaş etmeyin normal
Demedo SenHepMercimekOlarakKalacaksin yani şu an 24teyim yaşamıyorum ama koku hassasiyetim inanılmaz bir tık farklı ve rahatsız edici koku alsam hemen bir kusma hali geliyor 😅 benim biraz garip bir kusma sürecim oldu başlarda hiç olmadı sonra 16larda oldu derken birden durdu 🥲