Cok ozur dileyerek yaziyorum. 10+5 haftalik gebeyim midem cok bulaniyor hergun kusuyorum nerdeyse ama kusarken de o basincla altima kaciriyorum. Allahtan is yerindeyken boyle kusmuyorum da rezil olmuyorum. Daha cok aksamlari kusuyorum evdeyken. Ayni seyleri yasayan var mi? Neden altima kaciriyorum anlamadim. Her öğürmede alttan gidiyor🙁