sweetmom_ papatya_hy bol bol su içiyor musun? Doktoruna atıyor musun sonuçlarını? Bekle bakayım açıkçası hala umutluyum ben nedense.
papatya_hy sweetmom_ evet içiyorum ama buna rağmen kanda bitmedi bir türlü aşılamam tutmadı sanırım 9.günüm
papatya_hy sweetmom_ doktorum dün ki ne şüpheli dedi buna daha cevap vermedi bilmiyorum umudum kalmadı benim artık
sweetmom_ papatya_hy sıkma canını belki yeni yeni artmaya başlıyordur. Nasip. Hakkında hayırlısı olsun
Arasmommyyy papatya_hy ben de aşırı üzüldüm ama hala umudum var açıkçası. Doktor 29 ağustosta çağırdı test için. 2 gün sonra yine idrar testi yaparım. Hem o zaman 12. Günde oluyorum :/
papatya_hy sweetmom_ ne bilim ya bende şaşırdım neye inanacağımı herkes 10 günde öğreniyor ben halen iğne etkisini atmamışım
papatya_hy Arasmommyyy yine senin umudun var sende iğnenin etkisi kalmamış bende iğnenin etkisi bile sıfırlanmamış halen 10.gün bugün yani.
papatya_hy Arasmommyyy senin bel kasık ağriların oluyor mu özellikle sabahları adet olacakmıs gibi gögüslerde şişlik varmı mesela.
Arasmommyyy papatya_hy bide ovülasyon da yapıyorum ben düne göre bugün kü ovulasyon biraz daha koyu çıktı benim neden ki
papatya_hy Arasmommyyy canım bir de ovulasyon ile kafanı karıstırma iğnenin etkisinden olabilir kaset teste devam et veya kan Verebilirsin senşn bugün 11.gün mü
papatya_hy Arasmommyyy benim arkadaşım 10.gününde silik çizgi ile öğrenip 2 gün sonra test yaprtıpında kanda 15 çıkmıştı
papatya_hy Arasmommyyy sen iyi iğnenin etkisini hemen geçirmişsin ben bugün idrare 15 dakıka 1 sıkısıyorum bu neeeğğğ bizim sonumuz iyi değil ader olacaz en sonunda😂