sweetmom_ papatya_hy sana şunu söyleyeyim. Ben ilk tedavimde dediğim gibi 0,234 gördüm 11. Günde sen maşallah 6 çıkmış. Şuan yapman gereken tek şey kendini pozitif hisset yemene icmene dikkat et. 2 gün sonra tekrarla ve müjdeli haberi yaz inşaallah.
papatya_hy sweetmom_ Tesekkür ederim canım iğnenin 9.günüymüş yanlıs hesaplamısım umarım pzotıftır ve umarım iğnenin etkisi değildir.
sweetmom_ papatya_hy inşaallah. 9. Günde bu kadar yüksek çıkması pozitif demektir. Benimki 3 çıkmıştı maşallah seninki daha yüksek
papatya_hy sweetmom_ bugün idrarde yaptım 20 dakıka da 1 lavaboya gittiğim halde silik çizgi çıktı ilk idrar olmamasına rağmen
9876 DidemAk canım bende pazartesi doktora gidicem 5 gün letu ilacı bende içtim yumurta boyutuna bakcak öğrenmek istediğim çatlama iğnesi ne zaman yapcak doktor aşılama kaç gün sonra oluyor bilgi verebilirmisin bana
papatya_hy 9876 canım yumurtan yeteri boyuta geldiğinde doktor sana reçetesini veriyor saat kaçta vurman gerektiğini de söylüyor ona göre vuruyorsun
DidemAk 9876 Canım bende ctesi gittim doktora yumurta 22 ml olmuş pazar sabah iğne vurmamı söyledi doktorum vurdum bugün 4 te aşılama olucam bakalım :)
Arasmommyyy papatya_hy canım bugün ben de tekrarlayacagım idrarda aşılamanın 10. Günü. Sence çıkar mı?
papatya_hy Arasmommyyy kuzum ben bugün ilk idrarle yapmama ma rağmen silik çizgi çıktı akşam tkrr kanda tekrarlatacağım
papatya_hy Arasmommyyy umarım bu yaşadıklarım çatlatma iğnesinin etkileri değildir bugün 11.gün iğnenin
Arasmommyyy papatya_hy ama iki gün önce idrarda negatifti. Hamilelik varsa bile 2 günde yükselir mi ki?
papatya_hy sweetmom_ canım kan verdim şimdi tkkrr 6 dan 5 e düştü iğnenin etkisi halen vücudumda devam ediyor sanırım. Gebelik oluşmadı bugün aşılamanın 9.günü
papatya_hy Arasmommyyy canım ben tkrr kan verdim 5.77 ye düşmüş çatlatma iğnesinin etkisiymiş malesef
sweetmom_ papatya_hy bol bol su içiyor musun? Doktoruna atıyor musun sonuçlarını? Bekle bakayım açıkçası hala umutluyum ben nedense.