Masal1234_ sweetmom_ merhabalar benimde dün adet günümdü kan verdim 3.7 çıkmış bekliyorum bende adet olmayı dün hep göğsüm sızladı
sweetmom_ Masal1234_ geç döllenme olabilir. Adet gununde 3 olması güzel bir şey çünkü çatlatma iğnesinin etkisi 12-14 günleri arasında bitiyor. İnşaallah bebek vardır hakkınızda hayırlısı olsun
orkidemm_ 2424aa hayır 6. Gün için çok erken 12. Güne kadar bekleyin şimdi yapsanız dahi yalancı pozitif görürsünüz
sweetmom_ DidemAk ben daha önce Aralık ayında klomen Ovitrelle tedavisi oldum ve aşırı belirti vardı ama bu sefer femara kullandım hiç belirtim yoktu ve belirti yaşamadıgim tedavimde hamile olduğumu öğrendim. Sizde durumlar nasıl şuan?
DidemAk sweetmom_ bende kasık ağrısı dışında hiç belirti yok kasık ağrısı da bazen çok şiddetli geliyor bazen geçiyor
sweetmom_ Masal1234_ açıkçası 2nin üstüne çıktıktan sonra ihtimal olduğunu düşünüyorum. 5in üstü pozitiftir ama 3 olması da yükselme ihtimali veriyor. Sen kanını tekrarla inşaallah gebelik vardır.
sweetmom_ DidemAk ben gebeliğimi biraz erken öğrendim adet tarihimde başladı kasik ağrısı ara ara şiddetli ağrılardi sık sık olmuyordu. Hatta bir kere aşırı siddetliydi çığlık atmıştım
Masal1234_ sweetmom_ teşekkür ederim adet olmazsam pazartesi vereceğim ama hiç belirti ne yok açıkçası umudum da yok adet gecikmesi yüzünden böyle olmuştur .
DidemAk sweetmom_ doktorum sınırda negatifsin şuan 5 gün içinde adet görmezsen testi tekrarlayalım dedi
sweetmom_ Masal1234_ adet olmazsan tekrarla ve kadın doğuma git bence benim bildiğim beta gecikme olsa bile artmaz diye biliyorum ben
papatya_hy sweetmom_ Canım bu mesajını bugün okudum umut oldun bana bende aşılama oldım çatlatma iğnesinin 10. Günü ve sonucum 6.62 cıktı sence yükselir mi umarım iğnenin etkisi değildir aşılaöamom p günü iğnenin 10. Günü
sweetmom_ papatya_hy sana şunu söyleyeyim. Ben ilk tedavimde dediğim gibi 0,234 gördüm 11. Günde sen maşallah 6 çıkmış. Şuan yapman gereken tek şey kendini pozitif hisset yemene icmene dikkat et. 2 gün sonra tekrarla ve müjdeli haberi yaz inşaallah.