Zmom ben 2021de yapmıştım canım normal doğum gerçekten çok memnundum tekrar oraya gidiyorum kontrole doğuma daha var 20 haftaligim detaylıya girdim bugün genel olarak hep memnun kaldım açıkçası odaları tek kişilik güzel ebelerde o Zaman ilgiliydi şimdi bilemiyorum yinede özele gidecek durumum yok çam sakurada doğum yapacağım