Zmom orda doğum yaptım yorumalrin bazısı tamamen şok etti beni ben çok memnun kaldım tavsiye ederim canım. Sezeryan oldum ama normal doğum olarak ilk yatisim olmuştu her sorunu cevapalyabirkim 7 ay önce doğum yaptım ama ona rağmen dikiş izin bile beli değil çok rahatım 2 gün eski halime dönmüştüm ilk gün doğumdan 7 saat sonra ayağa kalktım tek başıma yürüdüm