twn_babymom
Evet. Önceki gebeliğimde de sezaryen olmuştum, dolayısıyla bu da öyle olacaktı. Gün almıştım 38+6ya.
37+3te regl ağrısı gibi ağrılar başladı. Sancı nedir bilmediğim için normal zannettim. Bikac gün devam etti. 37+6da bı kontrol olayım diye hastaneye gittim. Açıklık var dendi. O gün yatisim yapıldı ve hemen sezaryene alındım.
Ameliyat önlüğü giydikten sonra odada sonda takıldı.
Ameliyathaneye indirildim. Bikac dk bı yerde bekletildim sonra direkt içeri alındım. Genel anestezi olmak istediğimi söyledim (ama acil gittiğim için karnım toktu), açlık durumum müsait olmadığı için belden uyusturacaklarini söylediler.. ameliyat kısmını anlatmıyorum. Zira benim için biraz zordu. Aslında çabucak bitti, bebeği gösterdiler sonra onu götürdüler. Benim dikiş işlemimle uğraştilar biraz. Ortalama 1bucuk saat sonra odaya geldim. Benden biraz sonra da bebisi getirdiler. Tekli odaya denk geldim şansıma. 3 saat sonra sıvı alımına başla dendi. Hemşire geldi sondayı çıkardı, kontrol edildi kanama vs var mı diye. Bu kadar. Sonrası zaten ilk temas, emzirme vs..
Hastane temizdi, çöpler alındı düzenli olarak, temizlik yapıldı. Kaldığım 2 gün boyunca sadece bir hemşireden memnun kalmadım.. zira gece yarısı bir bardak suyu bile çok gördü..onun dışındaki hemşireler de baldan tatlıydı Allah da onları mutlu etsin hep.. yani insanlık farklı bisey. Doktor hemşire kim olursa olsun, insan olanına denk gelirseniz ne ala…