Bir_nazenin01 lilyum_ 4+1 im canım o kadar küçükki kese yani susam tanesi kadar vajinal ultrason ile gördü
Gizem1504 lilyum_ yorumlarda görüyordum seni canım hayırlı olsun 2 gün sonra birdaha verirsin kan çok sevndim senin adına 🩷
Tasya Canım bende ilk öğrendiğim değer 34 tü 9 gün sonra 5060 a yükseldi yarın keseyi görmeye gideceğim darısı sana inşallah 😊
BetulSahin5444 lilyum_ İlk hamilelikte herseyde hastaneye koşuyordum.suan gitsem.kese görmeyeceğim için kese görüneceği hafta giderim ama sağlık ocağına gitmem lazım sabah erken veriliyor test banada tatlı uykular bastirdi kalkınca geç oluyo saat ona kadar alıyorlar kan🤭
lilyum_ BetulSahin5444 benim de ilk gebeligim kürtaj oldu. 8 haftalık gebelikti o 4 haftayı hep hastanelerde kanlarla ultrasonlarla geçirdim. O yüzden bu sefer doktor işini olabildigince ertelemeyi düşünüyorum. Hastane de ister istemez strese sokuyor😕
Bir_nazenin01 Anonimanonim bir kere daha beta verin iki gün sonra yani cuma günü artış iyi ise bir hastalık riskiniz de yoksa 10 gün sonra falan doktora gidin yoksa çok erken daha
lilyum_ Anonimanonim ben 5. Haftada gitmeyi düşünüyorum. Kese tahminen o zamanlarda görünüyor. Hatta 6 da gidip keseyi ve bebegi gormek daha mantıklı ama o kadar dayanamam daha 3+3 görünüyorum 😅
BetulSahin5444 lilyum_ Evet kalp atışı genelde 7 veya 8 de duyuluyor bende onu bekliyorum en azından gidince kalp atışı duyarız. Kan tahlili içinde randevu almak lazımmış benim iş yarın sabaha kaldı 🤭
Himommy lilyum_ canım benim formda dolaşırken gördüm, aylar önce formda baya konuşmuştuk hamile olmana çok sevindim 🥹 bizde 16+ 4 olduk artık 🥹
lilyum_ Himommy ayy ne güzel maşallah. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayi nasip etsin inşallah. İnsallah biz de o günleri görebiliriz😅🌸
Himommy lilyum_ inşAllah canım benim Allah hayırlısını nasip etsin 8. Haftaya kadar bekle direkt kalp atışını duymaya git alttan ultrason ile zorunlu olmadıkça baktırma iyi değil diyor doktorlar 🙏🏻♥️