Zeyno_01 lilyum_ canım ben de dün test yaptım çıkmadı ama belirtiler de var sat 10 Temmuz acaba erken mi bilemedim rabbim hayırlı sağlıklı sıhhatli şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
162999 lilyum_ Aysenurkpehlivan merhaba ben betam 24 ile öğrendim ve tam 12 gün sonra vajinal kese ve içinde bebek gördüm yani 4+5 ti. Kişiye göre bu durum değişebilir tabi kızlar.
Bir_nazenin01 162999 evet bende keseyi gördüm canım beta 38 çıktı dün vajinal ultrason ile gösterdi doktorum bu normal bir şey
Himommy lilyum_ canım benim formda dolaşırken gördüm, aylar önce formda baya konuşmuştuk hamile olmana çok sevindim 🥹 bizde 16+ 4 olduk artık 🥹
Bir_nazenin01 Ay değerlerimiz bile aynı benimde dün 38.60 çıktı 😂🥰 vajinal ultrason da doktor susam tanesi kadar keseyim gördü yarın yine kan verecem haftaya cuma da kesenin tamamen gözükmesi için çağırdı 🌸
lilyum_ Bir_nazenin01 yaa 38 ile keseyi mi gördü? Yaa cok şaşırdım hiç duymamıştım bu jadat küçük degerle göründüğünü. Suan kaç haftalık görünüyorsun?
Yektek22 lilyum_ canım hayırlı olsun çok sevindim değerin gayet iyi.Allah kucağında görmeyi nasip etsin. Bana da dua eder misin lütfen en kısa sürede hayırlısı ile olsun diye. Bu ay da olması maalesef..
Papatya_1626 lilyum_ benim sat 24 temmuz 5 gün sürer normalde bu sefer 4 günde bitti 3 gün cok azalmisti tlfondaki uygulamaya göre 14 temmuz sizce dogru olabilirmi 21 günde döngüm
lilyum_ Anonimanonim ayy hayırlı olsun canım cok sevindimm🥰🌸. Devamlı iletisimde olalaım birlikte ilerleyelim🥰 @Bir_nazenin01
Mrwezyn1 lilyum_ hayırlı olsun canım benim seni tanımıyorum ama bende çok sevindim senin adına bence bu günlerini üzgün ve kaygılı geçirme en güzel en özel zamanlar hep dua et ve bizlerde dua et inşallah bende görürüm bu ay pozitif 🙏🦋
lilyum_ Mrwezyn1 ayy amin inşallah. Rabbim isteyen herkese sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah. Aylardır uğraştık sizi çok iyi anlıyorum. Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🌸🤍
Bir_nazenin01 lilyum_ 4+1 im canım o kadar küçükki kese yani susam tanesi kadar vajinal ultrason ile gördü