BetulSahin5444 lilyum_ Evet kalp atışı genelde 7 veya 8 de duyuluyor bende onu bekliyorum en azından gidince kalp atışı duyarız. Kan tahlili içinde randevu almak lazımmış benim iş yarın sabaha kaldı 🤭
lilyum_ BetulSahin5444 en iyisini yapıyorsun. İnsalalh gittiğinde bebeğini görüp kalbini duyarsın. Bize de haber et mutlaka🤍
Himommy lilyum_ inşAllah canım benim Allah hayırlısını nasip etsin 8. Haftaya kadar bekle direkt kalp atışını duymaya git alttan ultrason ile zorunlu olmadıkça baktırma iyi değil diyor doktorlar 🙏🏻♥️