Selothatun serapmusta Amin canım inşallah🤲🏻 kesinlikle hamilelik çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin. Hepimize kolay doğum ve güzel bir lohusalık süreci diliyorum. İnşallah kolayca atlatırız 🌸
Selothatun kardelengurler7 en çok yüz üstü yatmayı özledim bu seferde emzirirken göğüsler süt dolu oluyor ondan yatamıyorsun🙈 yanlışlıkla birkaç kez yatmışlığım var ertesi gün mastit gibi olmuştum🥲
Kader-46 31+3 teyiz çamaşırlar yıkandı ütülendi yerleştirildi hastane çantası kaldı onu da bu aralar hallederim. 2. Çocuk olduğu için bu haftalar da beşiğini falan koyarım. He bir de isimli hastane çıkışı yaptıracağım ama isim düşünmedik 😀
Selothatun Kader-46 ya bizim isim belli ama bir türlü modele karar veremediğim sipariş veremiyorum 😂 İnstagramda tam zamanında kapandı. Sizin cinsiyet ne
Kader-46 Selothatun ben gökkuşağı modeli yapacağım inşallah kapı süsünü de. Evet insta kapandı ama bebeqon sitesinden bakacağım yada trednyoldan yada bekleyelim belki açılır 😀
drn5410 Selothatun yani hiç bakmadım ama h sonu rahatsizlandim annemler geldi de artık bu hafta haftaya falan ayarlarız gibi 😅 olan eşyaları yıkayıp durumlarına bakmak lazım 4 senede ne olmuşlar 😃 beşik bebek arabası hamak her şey var bitek ana kucağı tarzı bisi istiyorum ama bakalım
Selothatun drn5410 geçmiş olsun canım anneler geldiyse her türlü yapılır benimkide haftaya gelecek nasipse 😍 4 gözle bekliyorum. Ana kucağı mamma premium almayı düşünüyorum bende
nazel123 Selothatun her gün bir videosunu mu yapıyorsun sağol canım bende yapcam şimdi 😍 insallah vakti gelince dönerler ya 🤲🏻
Selothatun nazel123 canım şu an düzenli yapamıyorum ama 32’den sonra artık düzenli başlamayı düşünüyorum. Özellikle pilates topu son zamanlarda çok iyi oluyor. Hastanede sancılarımı topun üstünde karşıladım 2 cm açıklıkla suyum gelerek gittim 4 saat içinde oğlumu kucağıma almıştım. Haraket etmek çok önemli
_edanurr haticeyildirim prego covi aldım kabin boy hem çok hafif hem travel sistem uyumlu tavsiye ederim
E_E1996 Selothatun bende 30 hafta dayım ruh hali dengesiz geçiyor🥺 hazırlıklar çoğu bitti Sizin bebek kilonuz nedir bide siz kaç kilo aldiniz
Selothatun E_E1996 geçen cumartesi 1130 gramdı bebiş. Ben 9 kg aldım 45 kg ile hamile kalmıştım şu an 54 kg yum. Fizik olarak pek bi değişiklik olmadı aslında karnım büyüdü sadece🙈
nazel123 Selothatun anladım canım bende alayım en iyisi pilates topu ilkinde suyum geldi ama açılmam olmadı pek suni sancıyla desteklediler insallah bunda kendi sancımız olur kolay doğururuz🤲🏻😂
perihankrkya Selothatun 4yaş olacak aralarında hep kıyafetlerini kaldirmistim ikinci evladima da giydiririm cok masrafimiz olmasin diye rabbim nasip etti 🙏🏻 saglikla kavusalim bebeklerimize