nazel123 Selothatun anladım canım bende alayım en iyisi pilates topu ilkinde suyum geldi ama açılmam olmadı pek suni sancıyla desteklediler insallah bunda kendi sancımız olur kolay doğururuz🤲🏻😂
Bendiyebiri_ Selothatun bebeğin doğum kanalında aşırı sancım vardı ama normal diyodum regl olacakmisim gibi megersem bebek doğum kanalında olduğu için aşırı sancı cekiyorjm
Selothatun drn5410 yaa geçen indirimle 1800 e düşmüştü 🥲 keşke alsaydım. Ben elektronik istemiyorum ondan bu modele baktım
Duyguuusdt Selothatun İnşallah. Evet birbirlerini uyandırma ihtimalleri çok yüksek. Eşim ins banada yardım eder bu konuda. Aslında oda yapmışsınız uyandikca yanına gidip uyutmaya çalışsanız bir babası bı siz. 1 2 haftaya alışır belki de. Ben oda yapamadım yoksa bende alistirirdim bı de bizim odalar birbirine çok uzak
Selothatun Duyguuusdt bu ara 2 yaş krizinde çok zor uyuyor diye cesaret edemedim ama artık biyerden başlamamız gerek yoksa daha zor olacak🥲 inşallah eşinizde size yardımcı olur
Hey_makaron 30+1 olduk bugün. Aldığım lohusa gecelik lerini yıkayarak ilk hazırlığa başladım bugün 🙂 bide çantamı hazirliycam her duruma karşı. Göğüs ucu kremi pişik kremi ıslak mendil kaldı alınacak. Diğer herşeyi hallettim. Bide taç terlik kaldı 🙂🙂
Selothatun Hey_makaron çoğu bitmiş o zaman 😍 bende kargolarımı bekliyorum hastane çantasını tamamlamak için