Mucizee80 Allah korusun canım bir daha yaşatmasın beterinden korusun insallah, bizim de öyle annemler yaylada olunca tekim burda iyi ki komşular falan var da insan güç alıyor . Sizin ev konum olarak cidden öyle, yaz kış orda mı yaşıyorsunuz, Kozan bile çok hissediyor diğer tarafları düşünemiyorum