Mucizee80 çok geçmiş olsun rabbim tekrar yaşatmasın bizde Malatya da yaşadık büyük depremi çok sevdiklerimizi kaybetik evsiz, esyasiz ,karda çorapsız bile kaldık 2,3 gün hepimizde büyük bı yara ömrümüzün sonuna kadar tasicagimiz bı kabus olarak kaldı ara ara yine oluyo Malatya da da her seferinde aynı korkuyu yaşamamız çok normal çünkü çok kötü şeyler gördük büyük depremde yıkılır eder korkumuz okadar olmamıştı ölüm sekilerini görünce şimdi 3 , 4 noktalar bile yikilicak altında kalicaz korkusuyla gelio insana binalarımız yorgun biliyoruz yaşamayan gerçekten bilemio Van depremine elbette üzüldük ama yasamadigimiz için anlayamamışiz rabbim yardimcimiz olsun ölümünde hayırlısını versin rabbim beterinden sakınsin 😔