Eva41
Bende özel hastane de sezeryan oldum ve karnıma 4 kg ağırlığında kum torbası koydular yaklaşık 2 saat ve yoğun bir kanama dururum hiç yokken o kum torbası beni deli etmişti o kadar yeni bir ameliyat yerine böyle bir eziyet şok olmuştum yine sezeryan olacağım nasipse aralıkta bu defa o kum torbasını koydurmayacağım onun acısı yüzünden geç iyileştiğimi düşünüyorum sonradan lohusa kanamam 55 gün sürmüştü