Eva41 o işlem çok şart lütfen yaptırın hatta uyanınca kendiniz karnınıza masaj yapın bastırarak o kan içinizde kurursa bu sefer daha kötü sonuçlara yol açabilir. Pis kanın çıkması ve rahim toparlanması için şart olan işlem ilk saatlerde özelikle. Ben sezeryandan çıktığım gibi odada kendi kendime karnıma masaj yapmıştım hafif hafif hem uyuşuk olduğum için hissetmemiştim ve çabuk attım o pis kani hemşireler yaptığı zaman hiç bir ağrı sızı hissetmedim. Kendi kendime yaptığımı söylediğimde şaşırmışlardi nerden bildiğimi sormuşlardi bana da iki sezeryanla doğum yapmış arkadaşım öğretmişti bu yöntemi. Sağlıkla kucağınıza alın