Nzyl NM_mom merhaba doktorumun anlaşmalı olduğu hastanelerden biri acaba doğum fiyatları hakkında bilginiz varmı
EbruAysen23 tubik_ yuhhh ben en son çalıştığımda hastadan veznede 250 almıştım 550 li mi yapmışlar abovvvvv 😂😂😂😂 keşke çıkmasaydım bedava olurdu bana ahahahahah
NM_mom Ben yılın başlarında sorduğumda 40-50 bin arasıydı haziranda zam geleceğini söylemişlerdi. Eğer erkenden fiyat bilgisi alırsanız sabitliyolar biz sabitledik, hazirandan sonra da sormadım açıkçası
Minikkalplerinannesi Cansu-2600 evet kesinlikle 32. Haftada giriyorsunuz 30 dakikalık tatlı bir anı, bebeğinizin kalp atışlarını dinlersiniz sancılarınız var mı Ona bakacaklar, tadını çıkarın 😍
Minikkalplerinannesi Hepinize teşekkürler, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🙏 Bende yarın öğrenip sizinle paylaşırım 🌸
616171_ Skck bende merak ediyordum nasıl bir doktor ilgili mi ve randevuyu bir ay önceden almak gerekiyormuş dediler doğru mudur