Cansu-2600 Minikkalplerinannesi Aaaa o zaman ben bu ayın sonu iş için rapor alıcam 32. Haftam doluyor o zaman nstyede girebilirim demekki. Bilgi verirsiniz ilk deneyimim olacak çünkü 😁
Minikkalplerinannesi Cansu-2600 evet kesinlikle 32. Haftada giriyorsunuz 30 dakikalık tatlı bir anı, bebeğinizin kalp atışlarını dinlersiniz sancılarınız var mı Ona bakacaklar, tadını çıkarın 😍
Bestedalgc Cansu-2600 ben 33. Haftamdayım bugun gittim kontrole ama doktor nst ye sokmadı 2 hafta sonra gidicem yine belki o zaman bakar diye düşünüyorum
EbruAysen23 tubik_ yuhhh ben en son çalıştığımda hastadan veznede 250 almıştım 550 li mi yapmışlar abovvvvv 😂😂😂😂 keşke çıkmasaydım bedava olurdu bana ahahahahah
Moonfaced NM_mom yok artık yıllık 8 bin sigortaya ödüyorum ben doğum haricindede herşeyi karşılıyor en lüks hastanede bile resmen kazıklıyolar sizi 4 bin muayene ücreti mi olur çöpe at resmen parayı
Linakiz1903 sebnemfeyza sebnemfeyza doğum ücreti ne kadar orda ben Tekirdağ da yaşıyorum ama orası bekarken yaşadığım yer merak ettim uygunsa gelebilme şansım var oraya doğum için