gktgmom Minikkalplerinannesi ben bugün doktora gittim 35 haftalığız ama daha nst ye hiç girmedim bir sonraki kontrolümde gireceğim ücreti sorduğumda da 50 - 100 arası dediler özel asya hastanesine gidiyorum
NM_mom Canım yalan olmasın cinsiyeti bile öğrenmemiştim sanırım 12. Haftadan önceydi, ne kadar erken sorarsan o kadar iyi 🌸
Minikkalplerinannesi Minikkalplerinannesi kızlar ben bugün kontrole gittim.NST ücreti ödemedim. Çünkü Sağlık sigortam doğum teminatlı olunca ücret almadılar
Bestedalgc Cansu-2600 ben 33. Haftamdayım bugun gittim kontrole ama doktor nst ye sokmadı 2 hafta sonra gidicem yine belki o zaman bakar diye düşünüyorum