gktgmom canım bende bir önceki Kontrole gittiğimde azdı kilosu 35. Hafta gidene kadar çok güzel beslendim geceleri yatmadan kabak çekirdeği yedim baya yedim hatta , gün içinde kefir muz süt hiç eksik etmedim o iki hafta içinde çok güzel kilo almıştı sıkma canını dediğimi yap fark edecek