Selam başak veya terazi anneleri 😀 48 gün kaldıııı heyecanla bekliyorum ben de. Herkese en hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum. Hayatın doğasında olan doğumun ancak biz kadınların başarabileceğini unutmayalımm 🥰 ve korku asla kötü bir şey değildir bizi hayatta tutar ❤️ yeni hayatınız çok güzel olsun 🌺