Bh05 sibelgoksu 37 benimde ilk doğumum olacak karmaşık duygular içerisindeyim nasıl olcak ne olcak diye düşünüyorum
BeyzaGnes12 Gizemkrmn ilk bebeğimde spinal anestezi oldum çok güzeldi bebeğimi ilk ben gördüm ilk bana temas etti 🥰 nasipse bundsda aynı istiyorum yine ilk ben göreyim ilk ben temas edeyim istiyorum 🤲🥹
Gizemkrmn BeyzaGnes12 rabbim hayırlısıyla kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🙏 bende sezeryan istiyorum ama korkuyorum çok genel anestezi mi nasıl olsa karar veremiyorum
sortiedreams Merhabalar 🍀 17 Eylül tahmini doğum tarihi. İlk doğum, çokça heyecan ve korku var. Normal doğum olmasını hem çok istiyorum hem de korkuyorum. Herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın 🙏
Ececlsr cgnduru bende 32. Haftadayim ve ikinci sezaryenim olcak neden Ağustos sonu diye düşünüyorsun bir nedeni var mk acaba🤷
cgnduru Ececlsr 32. Haftada değilim 32 günüm kaldı benim eylülün ilk haftası benim 40. Haftam. İlk bebeğim sezeryan buda sezeryan olacak o yüzden.. 38+4 gibi alıyorlar sezeryanda genelde.. 40. Haftayı beklemezler büyük ihtimalle
Surprizbebek1 Sevde42 Genelde ikinci sezeryanda en fazla 38 gibi alıyorlar. Ama benim iki hamileliğimde de yaklaşık 30′dan itibaren ciddi sancılarım olduğu için şu an riskli aşamadayım, bir de ilk doğumu yapalı daha 1 sene oldu o yüzden sanırım çok bekleyemeyeceğiz
Edahzrr essra07 aynıyız hafta gün olarak sezeryan olacağım için doktorum normale göre 10 gün önce alırız dedi size böyle bişey dediler mi
essra07 Edahzrr Bana da tahmini doğum tarihinden 1 hafta öncesini söyledi. Ama tam o gün diye demedi. Son gün son tarih 12 Eylül dedi. Yani 10’unda da 11’inde de olabilir sezaryen. Daha doğum şeklini konuşmadık zaten ama sezaryen için günü bu şekilde söyledi
Sude41 sibelgoksu merhaba benim de ilk gebeliğim erkek bebeğim geliyor. 34 hafta+2 günlüğüz böbreklerinde büyüme var sağ böbrek 12 mm sol böbrek 14 mm aranızda böyle olan biri var mı?
Hiloli30 sibelgoksu uygulamaya göre 38 gün ama bebiş ne zaman gelmek ister bilemiyorum şu an beklemedeyiz 🤗
Sedef465_ srguclu Haftası kalan günü kilosu her şeyi aynı benim bebişimle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah korkular sonlara doğru oluyor ister istemez 🫢
Dicle4589 Lara_07 evet canm ilk gebeliigim bende hem açıkçası çok korkuyorum hemde artık bir an önce gelmesini istiyorum
BeyzaGnes12 Gizemkrmn amin inşallah🤲 rabbim sizinde sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 genel anestezi de uyanırken cok ağrılı uyandığı söyleniyor ama spinalde uyuşma geçene kadar ağrı kesicilerin etkisi olduğu için daha az hissediliyor benim tercihim yine o olur 🥰 herşeyden önce bebeğin ilk anina şahit olmak paha biçilemez
ulkutom sibelgoksu fındık kızıma kavuşmamız inşallah 9 Eylül görünüyor ama normal olacağı için tetikte beklemedeyiz inşallah zamanında sağlıkla gelsin yavrularımız 🩷